Τετάρτη 8 Ιουλίου 2015

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΗ ΣΚΕΨΗ...



Να γιατί θα ψηφίσω ΝΑΙ.
Για να εξαναγκαστεί να παραιτηθεί η κυβέρνηση και να ξαναγυρίσω στις παλιές καλές μέρες.
Σ’ εκείνες τις ωραίες ηλιόλουστες δεξιές μέρες που μου  πρόσφεραν καθημερινά καινούργιες στρατιές ανέργων και απελπισμένων.
Σ’ εκείνες τις αλησμόνητες μέρες των απολύσεων και των αυτοκτονιών.
Να ξαναδώ τον Πάγκαλο να κάνει εμετό πάνω στη λατρευτή του Δημοκρατία.
Να ξανακούσω τα ιδιοφυή προγράμματα υγείας του Αδώνιδος.
Να νιώσω μπροστά στη μούρη μου το δάχτυλο του Μπένι να με απειλεί μαζί μ’ εκείνο το προοδευτικό του επικίνδυνο βλέμμα.
Να ξαναδώ εκείνες τις προκλητικές επισκέψεις των τριών βιαστικών λογιστάκων με τις τσάντες να μπαίνουν στα υπουργεία της χώρας μου για να τα ελέγξουν.
Πεθύμησα κι άλλα μέτρα λιτότητας. Περισσότερο ΦΠΑ στη σίτιση. Κι άλλη μείωση της σύνταξής μου. Κι άλλο χαμήλωμα του βασικού μισθού. Κι άλλη αύξηση των διοδίων. Και των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων. Και της βενζίνης. Να νιώσω το δροσερό αεράκι του ΕΝΦΙΑ και να σταθώ στην ουρά της ΔΕΗ για να διακανονίσω την πληρωμή του λογαριασμού μου. Να δω να υλοποιούνται επιτέλους οι ιδιωτικοποιήσεις που δεν ολοκληρώθηκαν εξ αιτίας της κομμουνιστικής λαίλαπας που ενέσκηψε. Να πάρω λίγη χαρά ακούγοντας πως ξεκίνησαν επιτέλους οι εργασίες στο Ελληνικό από τη Lamda development.
Πεθύμησα να ξαναδώ στο Υπουργείο Δημόσιας τάξης εκείνο το ψηλό παιδί που μετέπλασε τα ιδανικά του αθλητισμού σε ανηλεές κυνηγητό κάποιων δυστυχισμένων Πακιστανών.
Θα ψηφίσω ΝΑΙ για να εκλείψει κάθε υποψία αριστεροσύνης που μπορεί να εμφανιστεί στην Ευρώπη και να καταστρέψει τα οράματα της Γερμανίας και της Ολλανδίας. Γιατί θέλω να παίρνω εντολές από τους yesmen και τα φερέφωνα της ευρωπαϊκής ολιγαρχίας.
Θα ψηφίσω ΝΑΙ επειδή μου έχουν κάνει πλύση εγκεφάλου και δεν σκέφτομαι πια, δεν αντιδρώ, δεν διαμαρτύρομαι, δεν υφίσταμαι.
Έχω άπειρους λόγους για να ψηφίσω ΝΑΙ.
Ένας μόνο μου έχει απομείνει για το ΟΧΙ.
Η αξιοπρέπειά μου.
Αλλά ποιος δίνει πια σημασία σ’ αυτήν;

ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ                                                                                                               ενεργός πολίτης                                                                                                                     


Το κείμενο αυτό δόθηκε στη δημοσιότητα(εφημερίδα ΑΥΓΗ) δυο μέρες πριν από το δημοψήφισμα της 5ης Ιουλίου 2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου